Saleuëm


Assalamualaikum warahmatullah wabarakatuh.... Kru Seumangat .... Saudara-saudaraku yang telah singgah dalam blog saya. Jangan lupa tinggalkan buah tangan saudaraku dengan meninggalkan sepatah dua kata sebagai nasehat terhadap saya. Buah tangan saudaraku bisa diketik pada comment yang tersedia di bawah setiap halaman dalam blog ini.

October 4, 2012

Beunantu peuhah file lheuëh download

Assalamualaikum warahmatullah,

Alhamdulillah, ramè rakan njang that meuh`eut untuk download file pidatô Paduka Njang Mulia Wali Neugara Tengku Tjhik di Tiro Hasan bin Muhammad (kon Muhammad Hasan; kajém salah meuphôm). Le dalam hôn njan bri thèë bahwa watèë peuhah file njan han djitém teuhah, djipeugah "error".

File njan ka kamoë compress dalam beuntuk .rar file dan ka meupeubitjah dalam padum-padum boh bagian. File njan djeuët peuhah deungon ngui software unzip atawa winzip. Untôk leubèh seumpurna neudownload mandum bagian file baro neu-extract file njan pat mantong njang droëneuh meukeunong. Dai part1 keu part6 meunjo file njang bak Pidato_WN_1 seubagoë tjuntoh. Tjara extract njan neuklik butang rot uneun ngon mouse (tikôh).

Kamoë teungoh ôsaha tjit untuk peubitjah file njan dalam beuntuk asli dan pajah sambông keudroë meunjo peureulèë bèk putôh-putôh. Tapi tjara njoë djipadjôh watèë njang trép batjut.

Teurimong geunaséh keu mandum.

Musanna Tiro

No comments:

Post a Comment

Please give good feed back

Menurut pandangan saudara, bagaimana Atjeh kedepan?

forex trading